Alla inlägg under december 2011

Av Ida Mattsson - 30 december 2011 17:56

Jag shoppade inte idag jag har en

kuppång som inte jeller för en 2 jan  

så jag jör det nästa vecka, baj baj!!!      

Av Ida Mattsson - 30 december 2011 17:35

Idag från kl.10:00-17:33 hade jag ingen ström. Det var tråkigt, vi gick till min farmor och chäka men sen gick vi hem igen



Det är ëtt välgigt konstigt svar på det,

Det var en bil som hade kört över el

skåpet med en veldans fart.

Jag vet inte vrf men vi var i alla fal

utan ström i 7 TIMMAR & 30 MINUTER.

 JETTE KUL :(. Den kom tillbaka nu 17:33

så jag mår bra i alla fal

jag önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR.

jag pratar mer imoron hej hej!

Av Ida Mattsson - 28 december 2011 20:46

Igår köpte jag några GRYMT SNYGGA plag på stan, På lindex köpte jag 2 linen den ena var grå och med spets kanter och en ruset och den andra var ungefär rosa bech, om det stavas så, i alla fal och den var bara spets på, Å på JC köpte jag en tunicka som var svart med små blommor på i olicka färjer, ochpå BELA köpte jag en chal som var rosa. På bokhandeln köpte jag 5 pennor inte så spenande, På H&M köpte jag 4 bh:ar, På åhlens köpte jag en kofta och en blus båda var svarta och på guldfynd köpte jag ett par örhengen som var silver ringar med diamanter på och slutligen ur & penn somjag köpte ett örhenge (fs earcuff med löv) det var en grum shopping dag men jag var tyver själv och jag beklagar att jag inte har några bilder på alla grejer men jag har ingen kamera somjag kan lada upp bilder på så tyver men jag ska skafa det hej då och ha ett riktigt trevligt NY ÅR och skriv om ni har några ny års löften på kom..... GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


JAG ÄR 13 ÅR OCH GILAR ATT SHOPPA, VARA MED VÄNNER, RITA OCH VARA UTE OCH KAMPA KOMMENTERA MIN BLOGG SNÄLLA! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards